Організатори:
Український Католицький Університет Інститут Екуменічних Студій
Львівська Духовна Семінарія Святого Духа
Асоціація «Мішані подружжя» Асоціація «Мішані подружжя» (Ліон) та Інститут Екуменічних Студій Українського Католицького Університету (Львів) спільно організували Міжнародний Семінар мішаних подружніх пар, який відбувся у пятницю 18 липня 2008 року, у Львівській Духовній Семінарії Святого Духа Української Греко-Католицької Церкви.
В Семінарі взяли участь високоповажні гості із Франції, Швейцарії та Великобританії. Це насамперед римо-католицький отець Рене Бопер – директор Екуменічного Центру Святого Іринея та вже 30 років очолює асоціацію «Мішані подружжя» в Ліоні, а також проводить щорічні конференції стосовно даної проблематики. Разом з ним в Семінарі взяли участь, протестантський пастор Жан-Батист Ліпп та православний отець Антуан Кальо, що дозволить краще висвітлити питання мішаного подружжя, враховуючи досвід та ідеї гостей із Західної Європи.
З українського боку в Семінарі взяли участь о. Михайло Димид (Українська Греко-Католицька Церква), отець Євген Толочкевич Української Православної Автокефальної Церкви та о. д-р. Михайло Байцар, Львівська Архидієцезія Римо-Католицької Церкви.
Теми: Канонічні та екуменічні питання пов’язані з укладенням мішаного подружжя Екуменічні родини – маленькі Церкви. Часто кажуть, що родина – це маленька Церква. Але чи зробили ми всі належні висновки з такого твердження, особливо стосовно мішаних подружжів? Слід переосмислити це твердження про sensus fidelium не лише у богословському плані, а й у пасторальному, сакраментальному, економічному, соціальному і т.д., щоб заохотити Церкви більше опиратися на ці екуменічні родини у своїх зусиллях, спрямованих на нову євангелізацію.
Мішані католицько-православні родини: пасторальні рішення Мішані католицько-православні родини пізнають різні труднощі у своєму родинному поступуванні. Як включити віру іншого у свою власну віру? Як жити у різних літургійних часових рамках? Як виховувати дітей у неподільній Церкві? І т. ін. Щоденна практика мішаних подружжів виявляє часто творчий геній Святого Духа. Вона показує також, що численні родини покидають постійну практику своєї віри через брак визнання церковних інституцій.