Мови

 

I Всеукраїнський конкурс

Конкурс для журналістів, які готові своїм пером і словом нести свідчення надії в український інформаційний простір, і таким чином долати атмосферу відчаю, безсилля і апатії.

"Репортери надії в Україні" - це конкурс на кращу статтю, репортаж або програму, яка є «інформацією-носієм рішень» (інформація, яка не лише представляє важливі питання сучасного суспільства, а й дає на них конкретні відповіді і показує шляхи вирішення проблем та спонукає людей до дій).

Організатор конкурсу – Інститут екуменічних студій Українського Католицького Університету за підтримки французької асоціації «Репортери надії». Конкурс створено на зразок подібного проекту, який вже п`ять років успішно реалізується у Франції (www.reportersdespoirs.org).

Завдання конкурсу: заохотити журналістів писати цікаві матеріали, які не тільки висвітлюють проблеми, а й подають шляхи їх вирішення; спонукати кожного українського читача/слухача/глядача не бути пасивним споживачем, а впливати на інформаційний простір, звертаючись до редакцій ЗМІ і висловлюючи свої побажання і зауваження.

Визначення найкращих робіт відбувалося у трьох категоріях:

- відео,

- аудіо,

- друкований матеріал у пресі чи Інтернеті.

Для участі в конкурсі приймалися матеріали, що містили «інформацію-носій рішень», були озвучені, показані у будь-яких українських засобах масової інформації (українською або російською мовою), а також були розміщені в електронних ЗМІ в період з 1 травня 2008 року по 1 травня 2009 року і відповідали наступним вимогам:

- повага до особистості кожної людини;

- доступність для розуміння широкого кола людей;

- сприяння подоланню концептуалізму на основі дослідження конкретного прикладу;

- креативність і динаміка у викладі матеріалу;

- містять конкретні рішення проблем;

- дають конкретні відповіді на актуальні питання світового, національного чи місцевого значення;

- базуються на моральних цінностях та журналістській етиці;

- передають складність і комплексність певного феномену та різні підходи для його сприйняття.

Напрямки конкурсних робіт: політика-економіка; суспільство-культура-релігія; наука-здоров’я-навколишнє середовище.

Роботи на Конкурс подавали як автори, так і читачі (глядачі/слухачі). Також студенти здійснюювали моніторинг українського медіа-простору і відбирали матеріали, які відповідали критеріям і умовам конкурсу.